Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бабічева Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Мнушко З. М. 
Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функцій [Електронний ресурс] / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева, І. В. Пестун // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 5. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2012_5_31
Исследованы затраты рабочего времени специалистов аптечных предприятий на маркетинговую деятельность, составлен общий баланс затрат рабочего времени специалистов на должностях заведующих аптек, их заместителей, провизоров (фармацевтов) по отпуску лекарственных средств, а также провизоров с функциями информаторов. Предложены направления повышения эффективности решения маркетинговых функций в аптечных сетевых структурах. Обоснована целесообразность введения должности маркетолога или провизора с функциями маркетолога в штат аптечной сети. Разработаны модели распределения рабочего времени работников аптек, задействованных в выполнении маркетинговых функций.
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.779 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Мнушко З. М. 
Оцінка ступеня виконання маркетингових завдань аптечних мереж [Електронний ресурс] / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева // Запорожский медицинский журнал. - 2009. - Т. 11, № 6. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2009_11_6_36
Проанализированы основные направления маркетинговой деятельности аптечных учреждений и степень использования маркетинга в управлении аптечными сетями. Исследована структура и значимость маркетинговых функций аптечных сетей, проведена оценка уровня решения маркетинговых задач аптечных предприятий, а также определены основные факторы эффективности реализации маркетинговых функций аптечных сетей. Проанализирован перечень должностей и специалистов аптечной сети, которые занимаются решением маркетинговых задач. Изучены затраты рабочего времени работников аптечных сетей на деятельность, связанную с решением маркетинговых задач. Установлено, что в среднем такие затраты для руководителей исследуемых аптек составляют 54 %. Предложены направления повышения уровня решения маркетинговых задач аптечных сетей, обоснована целесообразность введения должности маркетолога в штат аптечной сети.
Попередній перегляд:   Завантажити - 7.865 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мнушко З. М. 
Історичні аспекти становлення, сьогодення й напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармації [Електронний ресурс] / З. М. Мнушко, М. М. Слободянюк, І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2012. - № 5. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2012_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.615 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бабічева Г. С. 
Реалізація актуальної когнітивної метафори в англомовному військовому дискурсі [Електронний ресурс] / Г. С. Бабічева // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_46_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бабічева Г. 
Аксіологія та прагматика сучасного англомовного військового дискурсу [Електронний ресурс] / Г. Бабічева // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2013. - Вип. 18. - С. 249-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2013_18_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пестун І. В. 
Дослідження сучасних тенденцій на вітчизняному ринку праці спеціалістів фармації [Електронний ресурс] / І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Т. 4, № 2. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2018_4_2_9
Мета роботи - аналіз сучасних тенденцій на фармацевтичному ринку праці України та вивчення попиту на спеціалістів у сфері фармації. Матеріали та методи: для досягнення поставленої мети було використано методи логіко-змістовного формування проблеми, кабінетних маркетингових досліджень та контент-аналізу провідних сайтів із працевлаштування (work.ua, rabota.ua, hh.ua, jobs.ua). Проаналізовано сучасні тенденції на вітчизняному фармацевтичному ринку праці. Досліджено структуру посад фахівців фармації відповідно до кадрових пропозицій роботодавців на провідних інтернет-ресурсах із працевлаштування. Розраховані HeadHunter-індекси відношення пропозицій до попиту на фармацевтичному ринку праці по обласних центрах України й за окремими вакантними позиціями. На основі отриманих результатів установлено посади працівників фармацевтичних і аптечних підприємств, в яких сьогодні існує потреба. Сформовано прогноз стосовно стану і структури ринку праці України на 2018 - 2019 рр. Складено рейтинг найбільш затребуваних і дефіцитних посад на фармацевтичному ринку праці. Виділено ключові фактори, що впливають на формування ринку праці у секторі фармації. Висновки: затребуваність спеціалістів фармації на ринку праці України постійно зростає, що, зі свого боку, обумовлено активним розвитком національного фармацевтичного сектора. Для більшості посад, представлених на ринку праці, існує незадоволений попит у роздрібному сегменті, у сфері фармацевтичних розробок і випробувань, а також виробництва, дистрибуції і промоції лікарських засобів. На сьогодні вітчизняний ринок праці є дуже перспективним і привабливим для фахівців у галузі фармації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 731.982 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Пестун І. В. 
Теоретичне обґрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармації [Електронний ресурс] / І. В. Пестун, Г. С. Бабічева, С. В. Жадько // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Т. 6, № 1. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2020_6_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 727.024 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Малініна Н. Г. 
Особливості просування виробів медичного призначення (медичні вироби) через платформу Інстаграм [Електронний ресурс] / Н. Г. Малініна, Г. С. Бабічева // Соціально-гуманітарний вісник. - 2021. - Вип. 37. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2021_37_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 728.311 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пестун І. В. 
Аналіз використання вітчизняними фармацевтичними підприємствами PR -технологій на шляху реалізації соціально-орієнтованого маркетингу в умовах світової пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / І. В. Пестун, Г. С. Бабічева, С. В. Жадько // Вісник фармації. - 2022. - № 1. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2022_1_17
На сьогодні провідні зарубіжні та вітчизняні фармацевтичні компанії усвідомлюють важливість використання соціально-орієнтованих засобів маркетингових комунікацій для досягнення економічної стабільності, зміцнення конкурентних позицій та формування позитивного іміджу на фармацевтичному ринку. Мета дослідження - аналіз PR-технологій, які використовують вітчизняні фармацевтичні підприємства в рамках реалізації концепції соціально-орієнтованого маркетингу в умовах світової пандемії COVID-19. Використано методи логіко-змістовного формування проблеми, кабінетних маркетингових досліджень, контент-аналізу публікацій у наукових та практично-орієнтованих медичних і фармацевтичних виданнях. Висвітлено питання соціальної відповідальності підприємств фармацевтичної галузі як ключового фактора успішного розвитку компаній в умовах поширення коронавірусної інфекції. Розглянуто специфіку та визначено особливості сучасних PR-інструментів фармацевтичних компаній, серед яких важливу роль відіграють ресурси мережі Інтернет. Проведено контент-аналіз Інтернет-сайтів ТОП-5 найбільших виробників лікарських засобів на фармацевтичному ринку України, проаналізовано напрями їх соціальної відповідальності та основні PR-технології. Висновки: з'ясовано, що провідні вітчизняні фармацевтичні компанії займають активну громадську позицію і постійно реалізують різновекторні соціальні програми, спрямовані на підтримку добробуту суспільства, особливо в умовах пандемії COVID-19. Інформаційний контент сайтів досліджуваних підприємств повною мірою відображає діяльність компаній у сфері зв'язків з громадськістю на принципах відкритості, актуальності, достовірності та соціальної відповідальності. Значну увагу досліджувані підприємства приділяють питанням якості, безпечності та доступності фармацевтичної продукції і наданню відповідної допомоги закладам охорони здоров'я у боротьбі з COVID-19.
Попередній перегляд:   Завантажити - 626.305 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Гербіна Н. А. 
Маркетинговий аналіз вітчизняного фармацевтичного ринку протигерпетичних лікарських засобів [Електронний ресурс] / Н. А. Гербіна, Г. С. Бабічева, Н. Г. Малініна, А. А. Чегринець, А. В. Бойко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2022. - Т. 8, № 1. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2022_8_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.738 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського